
Експертно про медіаграмотність в умовах російсько-української війни та медіапропаганду

Доктор політичних наук, кандидат наук із соціальних комунікацій, професор кафедри журналістики та соціальних комунікацій факультету інформаційних і прикладних технологій ДонНУ імені Василя Стуса, аналітикиня Інституту демократії ім. Пилипа Орлика Наталія Стеблина про медіаграмотність в умовах російсько-української війни та медіапропаганду у програмі «Акцент» радіокомпанії «Місто над Бугом» з Іриною Булгаковою на тему: «Як працює пропаганда?»
У радіоефірі окреслено інформаційну війну, російську пропаганду, дезінформацію, маніпуляцію, прийоми пропаганди: «нагромадження карт», «фургон з оркестром», механізми медіапропаганди, її основні ознаки, телеграм-війну, вірусність контенту, теорію масової комунікації, правила наближених інтересів.
Переглянувши радіоефір, Ви дізнаєтеся:
– Як відрізнити переконання від пропаганди?
– Як мета медіапропаганди?
– Які основні ознаки пропаганди?
– Хто найчастіше стає її жертвою?
– Чому для пропаганди так важливі емоції?
– Чи змінилися історично методи пропаганди в медіа?
– Як надалі буде розвиватися ринок ЗМІ України? Яка роль у ньому соціальних мереж?
– Яка подальша доля регіональних телеканалів, ЗМІ?
Докладніше дивіться за покликанням: http://surl.li/ticfo
Олена Топчій