
Тетяна Нагорняк: Участь у таких проектах — наша подяка Вінниці
26 липня 2016 року доктор політичних наук, професор кафедри політології та державного управління, проректор з науково-педагогічної роботи і стратегічного розвитку та інновацій Донецького національного університету Тетяна Нагорняк прийняла участь у нараді фахівців, які працюватимуть над розробкою бренду міста Вінниця в рамках Проекту ПРОМІС.
Перша зустріч робочої групи, яка відбулася у Вінницькій міській раді, була присвячена оновленню маркетингової стратегії та політики брендингу міста, визначенню методики їх розробки, а також формуванню загальної мети та завдань. Цей проект має на меті — посилити та деталізувати впровадження Стратегії розвитку міста «Вінниця — 2020», що вже існує.
«Стратегія розвитку міста та ДонНУ мають спільні точки росту. Це — нові робочі місця та зміцнення територіальної громади за рахунок надання нових можливостей вінничанам, а саме — нові перспективні спеціальності та практика мобільності студентів. Це — активи у створення спільної регіональної екосистеми інновацій, на яку спрямована діяльність Наукового Парку „ДонНУ — Поділля“ та Вінницького Індустріального Парку. Це — свіжий погляд донеччан на Вінницю у контексті її унікальності та несхожості на інші міста країни. І, на кінець, залучення представників ДонНУ до розробки стратегічних документів і нагальних практик вказує на створення ефективного експертного середовища міста, яке приречене на успіх і процвітання.
Місто — це, в першу чергу, — спогади, враження, асоціації та очікування. Після міст-мільйонників, де ми навчались, жили і працювали, Вінниця вчить поміркованості, родинності, згуртованості, справжньої української гостинності. Дуже хотілось, щоб робоча група не творила нову Вінницю, а спільними зусиллями влади, громади і бізнесу закріплювали у свідомості стейкхолдерів образ комфортного європейського міста позитивно усміхнених людей. А мешканці міста бажали б тут самореалізовуватись, старіти та виховувати своїх онуків.
Донецький національний університет вже 2 роки поспіль функціонує на Подільській землі. І наша участь у таких проектах — це ще одна подяка місту за гостинність та бажання бути корисним і причетним до його успіху», — прокоментувала захід Тетяна Нагорняк.
За результатами засідання робочої групи було прийнято рішення провести фахові дослідження і продовжити процес розробки маркетингової стратегії та брендингу міста протягом наступних місяців до кінця поточного року.