Виберіть сторінку

Методичний семінар

Методичний семінар

24 травня 2018 року на базі кафедри педагогіки та управління освітою  Донецького національного університету імені Василя Стуса був проведений методичний семінар, в якому взяли участь студенти бакалаврату, магістранти, аспіранти та викладачі кафедри.

Завідувач кафедри педагогіки та управління освітою Л. А. Мартинець розкрила методичні засади професійного розвитку вчителів закладу середньої освіти. Методичні аспекти складання бібліографічного посилання у наукових роботах висвітлила доцент І. М. Зарішняк.

На семінарі виступили студенти бакалаврату – учасники та призери міжнародних та всеукраїнських науково-практичних конференцій та студентських конкурсних робіт із педагогіки. Призер цьогорічного Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт із педагогіки –студентка 3-го курсу ФМІТ О. П. Мулярчук (наук. кер. – Л. А. Мартинець) поділилася методикою виховання лідерських якостей старшокласників у проектній діяльності. Про участь у ювілейній науково-практичній конференції, присвяченій 100-річчю з Дня народження фундатора української педагогічної думки В. О. Сухомлинського, емоційно розповіла студентка 3-го курсу ФМІТ Л. А. Грицишен. Учасників семінару зацікавили представлені молодою дослідницею ідеї В. О. Сухомлинського та їх реалізація в Новій українській школі. Причини та шляхи подолання конфліктів між викладачами й учнями ВПУ розкрила студентка 3-го курсу ФМІТ Д. В. Кірка.

Жваве обговорення викликали доповіді магістрів. Зокрема, магістр В. В. Ящук здійснив порівняльний аналіз ефективності й розкрив причини успішності світових моделей освіти за рейтингом PISA. Магістри освітньої програми «Педагогіка вищої школи» обговорили питання формування готовності майбутніх викладачів до попередження конфліктів у професійній діяльності, до застосування розвивальних технологій навчання у початковій школі та застосування інформаційних технологій у професійній діяльності соціальних педагогів. Майбутні викладачі дискутували щодо професійної компетентності викладачів та самостійної роботи студентів. Учасники семінару жваво обговорили методичні аспекти підготовки майбутніх учителів до роботи з обдарованими дітьми та формування мультимедійної і здоров’язбережувальної компетентності майбутніх викладачів.

Отже, такі заходи дозволяють викладачам самовдосконалюватися і ділитися досвідом із аспірантами, магістрами й студентами, а останнім – сформувати загальнонаукові, професійні та інструментальні компетентності щодо взаємодії в навчальній, дослідницькій та професійній діяльності.

Приєднуйтеся до нас