Виберіть сторінку

Студенти ДонНУ імені Василя Стуса взяли участь у проведенні маркетингового дослідження туристичної привабливості Вінниці

Студенти ДонНУ імені Василя Стуса взяли участь у проведенні маркетингового дослідження туристичної привабливості Вінниці

Практикоорієнтоване навчання є одним із пріоритетів у процесі підготовки майбутніх фахівців, що забезпечується співпрацею Університету з органами місцевого самоврядування, бізнесом чи громадським сектором.

Студенти Університету протягом червня – серпня проводили соціологічне опитування серед туристів Вінниці в межах дослідження, організованого Департаментом маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради у співпраці з Центром стратегічного розвитку територій.

Учасників проєкту, ректора Університету і голову Студентської ради Університету було відзначено подяками Департаменту маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради за активну співпрацю з розвитку і просування туристичної Вінниці та з нагоди Всесвітнього дня туризму під час засідання Туристичної ради при вінницькому міському голові.

Докладніше про проєкт читайте в матеріалі «Суспільне: Вінниця»: https://suspilne.media/vinnytsia/856335-vinnica-stala-bils-privablivou-dla-turistiv-doslidzenna/?fbclid=IwY2xjawF-_JtleHRuA2FlbQIxMAABHWZCV4Ns3DStrB3YvlGGER6j9f2DNiRIthTgv1AwW2TNgOPsi-Z8vMZoOw_aem_gVckqOWtGtnQBPiddnQEfA

Пресцентр ДонНУ імені Василя Стуса

Архіви

Приєднуйтеся до нас