Виберіть сторінку

Профорієтаційна робота: Стусівський університет на ІІІ-ій зимовій науковій школі для обдарованої молоді

Профорієтаційна робота: Стусівський університет на ІІІ-ій зимовій науковій школі для обдарованої молоді

Викладачі Стусівського університету завітали до м.Славута на ІІІ зимову наукову школу для інтелектуально обдарованої молоді. Щороку до навчально-виховного комплексу «Спеціалізованої загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів, ліцею «Успіх» запрошують представників ЗВО регіону, задля формування в школярів сучасного світогляду, розвитку їх наукового потенціалу, підвищення мотивації до пізнання, творчості та саморозвитку, а також ознайомлення старшокласників із перспективами та можливостями сучасної вищої школи.

Урочисто відкрити ІІІ зимову наукову школу завітали представники органів місцевого самоврядування. Міський голова Василь Сидор наголосив на необхідності та важливості подібних заходів, адже успішне майбутнє України – за освіченою молоддю, а також подякував представникам ЗВО, які завітали, за участь у заході.

Серед запрошених на захід 34 представники із 5-ти ЗВО, однак найчисельніша делегація була представлена саме Донецьким національним університетом імена Василя Стуса – 17 викладачів різних факультетів та інституту.

ІІІ зимова наукова школа проходила у форматі Z – Camp та включала інформатико-технологічну, суспільно-гуманітарну філологічну, психологічну та природничу локації. Часова модель роботи передбачала одночасну активність усіх 5-ти науково-профорієнтаційних локацій. Представники Стусівського університету були учасниками усіх секцій та продемонстрували цікавинки та особливості кожного з представлених факультетів та інституту.

Зокрема, школярі мали можливість стати учасниками хімічного шоу, перенестися у майбутнє та спробувати вирішити завдання, які постають перед представниками економічних професій, подискутувати на тему історії та політики, пограти у цікаві ігри на філологічну тематику, дізнатися чи насправді роботи та люди такі різні та відвідати ще багато цікавих майстер-класів та інтерактивних форм взаємодії.