Виберіть сторінку

Засідання ректорату

Засідання ректорату

У Донецькому національному університеті імені Василя Стуса 9 квітня відбулося чергове засідання ректорату в режимі онлайн.

Розпочав засідання Роман Гринюк, привітавши проректора з науково-педагогічної, соціальної роботи та міжнародної співпраці Тетяну Орєхову з Днем народження, та побажав міцного здоров’я, радості, добра та благополуччя. До привітань приєдналися всі члени ректорату. Тетяна Вікторівна подякувала колегам за щирі вітання, підкресливши можливість працювати у колективі однодумців.

Ректор зосередив увагу членів засідання на питаннях порядку денного, сучасних викликах сьогодення, рекомендаціях Міністерства освіти і науки України. Роман Федорович детально зупинився на низці проблемних питань: особливостях завершення навчального року, рекомендаціях МОН України щодо проведення атестації здобувачів вищої освіти, термінах вступної кампанії, оплаті за навчання, локальних документах та індикативній вартості навчання.

Першим питанням порядку денного стало обговорення результатів оперативних заходів щодо реагування на карантинні обмеження. У підготовці цього питання взяли участь Роман Гринюк, проректор з інноваційної діяльності та розвитку інфраструктури Андрій Гижко і помічник ректора з організаційно-правових питань Владислав Бурдига. Андрій Петрович розповів про роботу штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації. Доповідач акцентував увагу на запроваджені карантину у дві хвилі та особливостях роботи в такому режимі. Андрій Петрович наголосив, що станом на 8 квітня у Вінницькій області складено 191 протокол за порушення правил карантину.  Проректор з інноваційної діяльності та розвитку інфраструктури звернувся до деканів з проханням попередити своїх працівників про максимальне утримання  від відвідування аудиторних приміщень і будівель Університету, закликав використовувати дистанційні форми навчання та хмарні технології. Андрій Петрович розповів про особливості перебування у приміщенні Університету під час карантину за обов’язкової наявності засобів індивідуального захисту, відповідно до розпорядження ректора. Також Андрій Петрович закликав подати до 10 квітня списки осіб, яким необхідно добиратися громадським транспортом до роботи. Їм найближчим часом відповідно до наказу ректора видадуть перепустки. Андрій Петрович рекомендував опечатати приміщення, які наразі не використовуються, а в інших – провести дезінфекцію.

Про фінансові і кадрові аспекти освітньої діяльності доповіли начальник юридичного відділу Євген Турченко та начальник відділу кадрів Наталя Горелова. Перший проректор Тетяна Нагорняк наголосила, що Стусівський університет працює у дистанційному режимі, викладачі за допомогою інтерактивів працюють  вдвічі, а то й втричі більше, тому закликала студентів-контрактників вчасно оплачувати навчання. Наталя Сергіївна звернула увагу членів засідання на перелік локальних актів, що регулюють порядок погодження документів в електронному форматі.

Тетяна Леонтіївна закликала обговорити процес перерозподілу 9 бюджетних місць між студентами, які вступали за допомогою Освітнього центру «Донбас-Україна», відповідно до погодження МОН України.

Наступним питанням порядку денного стало обговорення змін до Стратегії розвитку Стусівського університету. Перший проректор Тетяна Нагорняк подякувала ректору, проректорам та усім, хто долучився до розроблення проєкту змін Стратегії. Вона розповіла, що першим критерієм оцінювання PhD програм є відповідність мети ОП стратегічним цілям розвитку Університету.  Участь в обговоренні проєкту взяли: декан юридичного факультету Ірина Коваль, ректор Роман Гринюк, проректори, декан факультету історії та міжнародних відносин Юрій Теміров, декан філологічного факультету Анатолій Загнітко та директор Освітньо-практичного центру інноватики та стратегічного розвитку  Юлія Пачос.

Про організацію освітньої діяльності під час карантину, зокрема: навчальний процес, відвідування здобувачами занять, атестацію здобувачів, прогнози щодо академічної успішності проінформували декани факультетів та завідувач навчального відділу Оксана Євтухова.

Оксана Володимирівна підкреслила, що на усіх факультетах відбуваються онлайн-заняття та відзначила злагоджену роботу факультету іноземних мов. Також вона розповіла про результати перевірки проведення онлайн-занять, ведення факультетами онлайн-журналів, подання інформації у навчальний відділ щодо результатів модульного контролю.

Декан філологічного факультету Анатолій Загнітко наголосив на позитивних та проблемних моментах під час віддаленого режиму роботи, успішній роботі викладачів у Skype, Zoom та Teams. Декан юридичного факультету Ірина Коваль розповіла про проведення Skype-зустрічей на рівні кафедри та факультету, результати атестації, прогнозовані проблеми літньої сесії, зумовлені карантином. Окреслюючи організацію навчальної діяльності під час карантину, декан факультету історії та міжнародних відносин Юрій Теміров, підкреслив, що магістри 100 % відвідують усі онлайн-заняття та чудово працюють, студенти 1-2-их курсів –  90 %. Декан факультету іноземних мов Мар’яна Оленяк підкреслила, що відвідуваність занять стала значна кращою, ніж до карантину. Вона акцентувала увагу на зміні формату екзаменаційних завдань. Наступною презентувала роботу факультету декан економічного факультету Лариса Шаульська. Вона розповіла про онлайн-формат проведення занять, постійний аналіз методів і форм роботи, навчання здобувачів вищої освіти. Декан факультету хімії, біології і біотехнологій Олександр Шендрик розповів про успішну атестацію 32 студентів. Заступник декана факультету інформаційних і  прикладних технологій Ольга Анісімова поділилася кейсами проведення онлайн-старостатів, розповіла про підготовку до захистів курсових робіт у режимі онлайн. Т. в. о. декана фізико-технічного факультету Віра Ткаченко наголосила, що відвідуваність студентами занять дещо покращилася завдяки інтенсивній роботі кураторів груп.

Тетяна Леонтіївна подякувала усім деканам за надану інформацію та закликала проводити захист курсових робіт за допомогою Skype, Zoom та Teams із фіксацією оцінок у відомості, трансформувати завдання білетів для іспитів у базу тестів чи інших завдань, активніше працювати зі студентами в Microsoft Outlook та обговорити на деканатах, у який спосіб факультети можуть гідно провести випуск.

Члени засідання обговорили ключові аспекти закінчення навчального року, випуску-2020, обрання здобувачами дисциплін за вибором на наступний навчальний рік, вступу-2020. Відповідальний секретар Приймальної комісії Юля Окуньовська зазначила, що випуск бакалаврів у цьому році становитиме 997 осіб, заяви на вступ у магістратуру подали 662 особи. Юля Вікторівна також наголосила, що програми фахових іспитів та критерії оцінювання розміщені на офіційному сайті Університету.

Прес-центр

Архіви

Приєднуйтеся до нас