Виберіть сторінку

Дистанційне навчання як актуальна проблема сьогодення

Дистанційне навчання як актуальна проблема сьогодення

Наразі не лише в межах України, а й по всьому світу склалася така епідеміологічна ситуація, яка вимагає від студентів опанування дистанційного навчання. Одних такий факт задовольнив, а інших – навпаки. Але так чи інакше – це було вимушеною мірою.

До дистанційної форми навчання довелося пристосуватися студенту-психологу 3-го курсу Артему Дударенку, у якого склалися доволі неоднозначні враження щодо інтернет-освіти. Студент стверджує, що в цілому дистанційне навчання має як переваги, так і недоліки. З одного боку, організовувати своє дозвілля стало більш зручніше. Проте потужним негативним аспектом є відсутність нормального міжособистісного контакту. Через це й інформація гірше засвоюється, і не формується той повсякденний психічний фон, завдяки якому відчуваєш себе включеним в університетський соціум. На думку Артема, навчання в аудиторному режимі все ж таки ліпше.

На щастя, обійшлося без непередбачених ситуацій. Ніяких труднощів з інтернет-з’єднанням та перебоїв з електропостачанням у студента не виникало, що не заважало організовувати навчання належним чином.

Загалом на думку Артема, електронна освіта є ще не достатньо повноцінною та не може стати гідною альтернативою живому спілкуванню.

Отже, підсумовуючи, можна стверджувати, що на сьогодні дистанційна форма навчання не є цілком налагодженою та розвиненою. Вона має певні недоліки та потребує вдосконалення.

Юлія Сисоєва, студентка філологічного факультету

 

 

Архіви

Приєднуйтеся до нас