Виберіть сторінку

Чергове засідання ректорату

Чергове засідання ректорату
У Донецькому національному університеті імені Василя Стуса відбулося чергове засідання ректорату. Проректор з науково-педагогічної роботи, стратегічного розвитку та інновацій Нагорняк Тетяна Леонтіївна привітала усіх присутніх та запропонувала перейти до розгляду питань порядку денного. Розпочати ректорат Тетяна Леонтіївна запропонувала із третього питання, яке стосувалося стану протипожежної безпеки в Університеті. Доповідав стосовно цього питання інженер з протипожежної безпеки Колєсніков Олександр Олександрович. Він повідомив, що за результатами перевірки Генерального управління державної служби з надзвичайних ситуацій та відповідно до чинного законодавства було проведено ряд заходів: розіслано відповідні листи до орендодавців корпусів Університету, проведено технічне обслуговування наявних засобів пожежогасіння та ін. Олександр Олександрович наголосив, що для належної організації та координації роботи структурних підрозділів була проведена перевірка з питань протипожежної безпеки та надано практичну допомогу, загалом же було оновлено кількісний склад вогнегасників, кранокомплектів, знаків безпеки та інших необхідних речей.

Тетяна Леонтіївна, продовжуючи ректорат, подякувала усім структурним підрозділам, які оперативно реагували на запити перевіряючих служб та надавали вичерпну інформацію, а також запропонувала перейти до наступного питання щодо підсумків зимової екзаменаційної сесії 2018-2019 н.р.

Завідувач навчального відділу Євтухова Оксана Володимирівна зауважила, що одним із основних завдань Університету є забезпечення освітнього процесу, неухильне дотримання вимог міністерства та організація освітньої діяльності та забезпечення якісної підготовки фахівців, відтак одним із ланцюгів забезпечення якості є вимірювання знань, умінь, навичок, компетентностей студента, зокрема результати складання семестрових іспитів. Оксана Володимирівна детально окреслила підсумки зимової сесії 2018-2019 н.р. студентів усіх форм навчання та ступенів освіти, а також у своїй презентації навела детальну аналітику стосовно успішності студентів кожного факультету та інституту. Також до відома присутніх було доведено статистичні дані з динаміки контингенту, на яку зокрема вплинули відрахування. Під час виступу завідувач навчального відділу зосередила увагу присутніх на питанні щодо готовності

студентів до складання зимової екзаменаційної сесії та навела результати у відсотковому еквіваленті по усіх факультетах та інституту. Також Оксана Володимирівна назвала факультети та інститут, на яких ситуація щодо студентів із незадовільними оцінками вирішена, а іншим нагадала про дедлайн для ліквідацій усіх заборгованостей. Відповідно презентація з аналітикою щодо підсумків зимової екзаменаційної сесії 2018-2019 н.р. буде розіслано усім деканам та директору для врахування у подальшій роботі.

Продовжуючи засідання ректорату, до слова запросили директора освітньо-практичного центру інноватики та стратегічного розвитку Пачос Юлію Віталіївну, яка доповіла про роботу освітньо-практичного центру інноватики та стратегічного розвитку.

На початку доповіді директор центру окреслила основні напрями, за якими структурний підрозділ здійснює свою діяльність: стратегічне планування та розвиток Університету; організація та координація проектно-орієнтованого навчання, впровадження таких інноваційних форм навчання як сертифікатні освітні програми, курси тощо; реалізація проектної діяльності в сфері освіти за участю місцевої влади, бізнес-структур та громадських організацій; моніторинг та управління якістю вищої освіти в Університеті. Зокрема Юлія Віталіївна наголосила на тому, що за період існування центру було прийнято генеральну стратегію розвитку Університету та сім функціональних стратегій.

Також Юлія Віталіївна зауважила, що одним з традиційних напрямів роботи Центру в контексті реалізації першого пріоритету Стратегії розвитку ДонНУ імені Василя Стуса 2017 – 2015 рр., є надання Університетом додаткових освітніх послуг та програм навчання протягом життя. Окрім цього за час існування Центру на його базі було реалізовано вісім сертифікатних освітніх програм різного спрямування та тривалості. Загалом випускниками програм на базі ОП Центру інноватики та стратегічного розвитку стали 155 слухачів, отримавши сертифікати ДонНУ імені Василя Стуса. Такий напрям діяльності став інноваційною формою партнерства з інститутами влади та громадянського суспільства.

Не менш важливим та актуальним стало висвітлення питання щодо внутрішнього рейтингування, яке проводиться в Університеті третій рік поспіль проводиться відповідно до «Положення про рейтингування показників діяльності викладача, кафедри, факультету/інституту у Донецькому національному університеті імені Василя Стуса». Сьогодні активно триває верифікація анкет викладачів та кафедр за результатами роботи у 2018 році, а наприкінці квітня на конференції трудового колективу традиційно відбудеться нагородження кращих та перспективних викладачів, відзначення кафедр та факультетів/інституту.

На завершення доповіді Юлія Віталіївна зазначила, що мережа партнерів Університету на регіональному та національному рівнях зміцнюється за рахунок роботи факультетів, інституту, розширення баз практик, завдяки нашим випускникам та особистим контактам. А також в певній мірі завдяки проектам, ініційованим Центром. Зокрема партнерство з Вінницької обласною радою, Вінницькою обласної державною адміністрацією, Вінницькою міською радою, Українським католицьким університетом, Києво-Могилянською академією, КНУ імені Тараса Шевченка результують не тільки соціальнокорисними проектами, а й зміцнюють позиції Університету в експертному середовищі.

Традиційно, останнім на ректораті розглядається категорія «Інше», у які сьогодні було чимало тем. Тетяна Леонтіївна презентувала звіт ректора та подякувала усім, хто долучився за ґрунтовну роботу. Далі проректор з науково-педагогічної роботи, стратегічного розвитку та інновацій озвучила питання щодо переведення студентів на місця за державним замовленням, перевіривши та узгодивши списки поданих студентів, перейшли до обговорення Дня відкритих дверей. Стусівський університет зустрічатиме абітурієнтів 2 березня 2019, тому усі присутні жваво обговорювали підготовку та формат проведення заходу. Також деканам факультетів та директору інституту було запропоновано оперативно оновити інформацію на сайтах факультетів та інституту, а для зручності презентовано шаблон, який можуть оновлювати та наповнювати інформацією безпосередньо відповідальні особи факультетів та інституту. Не менш активні та жваві обговорення викликало питання оновлених буклетів для профорієнтаційної роботи.

Архіви

Приєднуйтеся до нас