Виберіть сторінку

Викладачі ДонНУ імені Василя Стуса – експерти платформи deadline.com.ua

Викладачі ДонНУ імені Василя Стуса – експерти платформи deadline.com.ua

Експерти Донецького національного університету імені Василя Стуса, викладачі кафедри маркетингу економічного факультету Ілля Володимирович Злобін та Тетяна Василівна Янчук стали учасниками одного з перших в Україні медіа-проектів – платформи deadline.com.ua.

Deadline – перша професійна медіа-платформа для експертів і журналістів в Україні. Це безкоштовний для ЗМІ сучасний сервіс із просуванням термінових запитів від ЗМІ з метою швидше отримати якісні відповіді, внутрішнім чатом для прямого спілкування ньюсмейкерів і журналістів. Експертів можна знайти не лише у відповідній галузі, а й по місту і навіть за ступенем активності і успішності на платформі. Deadline – партнер Асамблеї докторів наук з державного управління, рекомендований Internews та сотнею інших відомих організацій як експерт у ринку медіа в Україні.

Організатори та активні дописувачі deadline.com.ua запропонували викладачам Донецького національного університету імені Василя Стуса стати провідними експертами цієї платформи та надавати фахові коментарі з відповідної галузі. Ілля Злобін став одним із перших представників Стусівського університету, який приєднався до цієї платформи: «Перша платформа була створена 1986 р. в США. Її створила журналістка, яка шукала шляхи пошуку експертної думки з метою висвітлення об’єктивної інформації. Як відомо, за необ’єктивність інформації у США штрафують. Я радий, що таку платформу нещодавно створили в Україні. Це кетчингова платформа deadline.com.ua. Наразі її ще розробляють та модернізують. Варто відзначити, що більше 1000 журналістів уже підписані на неї та вміло використовують її в повсякденній діяльності. Вони розміщують інформацію щодо пошуку експертів з певного питання, а останні в свою чергу відслідковують контент та надають фахові коментарі. deadline.com.ua – це платформа для піарщиків з можливістю монетиризації. Журналісти також можуть взяти новину із прес-релізу, яку розмістив експерт-піарщик і подати її в потрібному ракурсі, отримавши за це невеличну матеріальну винагороду за свою об’єктивність. deadline.com.ua платформа існує вже 2 роки. Як експерт я на ній вже 3-ій місяць, а моя колега Тетяна Василівна – 1 місяць».

Ілля Володимирович надав фахові та креативні коментарі щодо сучасного навчання PR-спеціалістів: