Виберіть сторінку

Засідання ректорату

Засідання ректорату

10 вересня відбулося перше в новому навчальному році засідання ректорату. Ректор Роман Гринюк привітав усіх присутніх, оголосив питання насиченого порядку денного та запропонував перейти до обговорення.

Роман Федорович запропонував членам засідання ректорату розглянути, обговорити та затвердити план роботи ректорату на 2019-2020 н. р.

Завідувач навчального відділу Оксана Євтухова окреслила особливості графіків навчального процесу на 2019-2020 навчальний рік (для здобувачів вищої освіти 2019 р. н.).

Перший проректор Тетяна Нагорняк акцентувала увагу на донаборі студентів на певні спеціальності. Вона підкреслила, що МОН України дозволило донабирати тільки на контракт на заочну форму навчання.

Наступним питанням порядку денного стало обговорення реалізації системи забезпечення якості вищої освіти, зокрема підсумків літньої екзаменаційної сесії 2018-2019 н.р. Оксана Володимирівна детально проаналізувала зміну контингету студентів як підсумок екзаменаційної літньої сесії, якість знань студентів різних факультетів і наголосила, що вона повинна становити не менше 50% від кожної спеціальності. Також доповідач звернула увагу на якість ведення документації та заповнення залікових книжок, наголосивши на необхідності проведення внутрішнього аудиту.

Перший проректор Тетяна Нагорняк запропонувала актуалізувати питання щодо виконання викладачами кадрових вимог за видами та результатами професійної діяльності викладачів у відповідності до ліцензійних умов впровадження освітньої діяльності закладів освіти та обговорити його на кафедральних засіданнях.

Роман Федорович порадив створити пам’ятку керівнику практики та керівнику курсової, дипломної роботи. Ректор наголосив, що викладачі, в першу чергу, повинні відноситися до своїх обов’язків через якість викладання та закликав звернути особливу увагу на якість викладання та творчу і фахову складові.

Ще одним актуальним питанням стало обговорення виконання навчального навантаження кафедрами Університету у 2018-2019 н.р. та розподіл навчального навантаження у 2019-2020 н.р. Оксана Володимирівна ознайомила усіх присутніх з результатами перевірки навчальних планів за 2018-2019 н. р. та окреслила найголовніші помилки у їх написанні.

Роман Федорович наголосив на оптимізації роботи вищої школи.

Про динаміку результатів опитування здобувачів вищої освіти щодо якості викладання навчальних дисциплін доповіла директор ОП ЦІСР Юлія Пачос. Вона продемонструвала результати студентського онлайн-опитування щодо якості викладання дисциплін на різних факультетах. Юлія Віталіївна окреслила позитивні та негативні кейси викладацької діяльності та визначила основні аспекти налагодження взаємодії викладачів зі студентами як рівноправних партнерів.

Проректор з наукової роботи Ілля Васильович Хаджинов ознайомив усіх присутніх з результатами аудиту фахових видань в Університеті та окреслив перспективи функціонування спеціалізованих вчених рад. Ілля Васильович підкреслив, що в Стусівському університеті наразі діє 10 фахових видань.

Доповідач наголосив, що потрібно перезатвердити редакційні колегії періодичних видань Університету.

Ректор повідомив, що до кінця вересня першокурсники отримають студентські квитки та розповів про процедуру оформлення службових записок щодо оргтехніки, поточних ремонтів та канцтоварів.

Перший проректор висунула на розгляд ректорату перелік осіб, які мають перевести на бюджет.

Проректор з науково-педагогічної, соціальної роботи та міжнародної співпраці Тетяна Орєхова зорієнтувала деканів факультетів щодо оформлення соціального паспорту пільговим категоріям здобувачів вищої освіти та підкреслила, що останній має бути заповнений факультетами до 10 жовтня. Тетяна Вікторівна окреслила хід та результати поселення студентів у гуртожитки. Вона наголосила, що наразі близько 120 осіб проживає у державних та приватних гуртожитках міста Вінниці. 69 студентів поселилися в гуртожитки продовж серпня-вересня. Також Тетяна Вікторівна розповіла про зміни в Студентському самоврядуванні та проведення виборів голів департаментів Студентських рад факультетів. Ще одним питанням стало обговорення переліку осіб, які візьмуть участь в академічній мобільності: економічний факультет – 7 осіб, філологічний – 1, фізико-технічний – 2.

Ректор також повідомив про зміни у структурі факультетів, кафедр, структурних підрозділів та представив нового директора Навчально-практичного інформаційно-комунікаційного центру Ольгу Материнську, в. о. декана факультету інформаційних і прикладних технологій – Артема Баєва та в.о. декана факультету хімії, біології і біотехнологій – Олександра Шендрика.

Приєднуйтеся до нас