Виберіть сторінку

Експерти і представники Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти провели Тренінг експертів з акредитації освітніх програм

Експерти і представники Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти провели Тренінг експертів з акредитації освітніх програм

7-8 жовтня Донецький національний університет імені Василя Стуса став майданчиком для підготовки агентів змін у сфері вищої освіти.
Експерти і представники Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти провели Тренінг експертів з акредитації освітніх програм. Цей захід став одним з серії регіональних тренінгів, присвячених формуванню культури якості у вищій освіті й нової системи акредитації. У стінах Донецького національного університету імені Василя Стуса зустрілися 35 викладачів і здобувачів вищої освіти з 12 ЗВО Вінниці, Кам’янець-Подільського, Житомира і Хмельницького.
До нас завітали заступник голови, член Національного агентства із абезпечення якості вищої освіти Наталія Вадимівна Стукало і фахівець відділу по робоіт х експертами секретаріату Національного агентства із абезпечення якості вищої освіти Людмила Шеверун. Наталія Стукало презентувала нову парадигму акредитації та своєю натхненною промовою створила атмосферу довіри і плідної співпраці, передавши слово тренерам: Ірині Паніній (Донецький національний універcитет імені Василя Стуса), Олені Книш (Подільський державний аграрно-технічний університет), Олександру Петрову (Вінницький національний технічний університет).
Програма тренінгу передбачала грунтовну попередню підготовку: ознайомлення з нормативною базою з акредитації, проходження онлайн-курсу “Експерт з акредитації освітніх програм”, складання підсумкового тесту. Очний тренінг був спрямований на здобуття практичних навичок майбутніми експертами.
Упродовж двох днів програма заходу була насиченою:

– опрацювання звіту про самооцінювання і робота з ідентифікації фактів і доказів за критеріями;
– складання плану візиту і розподіл ролей у групі експертів;
– підготовка до візиту експертної групи і проведення виїздної експертизи;
– симуляції зустрічей експертів з науково-педагогічними працівниками і студентами, під час яких кожен учасник відчув себе у кожній з троьох ролей;
– складання звіту експертної групи;
– робота з кейсами.

Значна увага була приділена етичним питанням і особливостям поведінки експертів під час виїзної експертизи, а також процедурним моментам.
У підсумку учасники тренінгу отримали важливі знання і досвід. Попереду сертифікація і входження до реєстру експертів з акредитації освітніх програм. Бажаємо учасникам успіхів і натхнення!