Виберіть сторінку

Проєкт «StudVoice»: психоманіпуляції в рекламі

Проєкт «StudVoice»: психоманіпуляції в рекламі

Майбутні журналісти, здобувачі кафедри журналістики та соціальних комунікацій факультету інформаційних і прикладних технологій ДонНУ імені Василя Стуса спільно з радіокомпанією «Місто над Бугом» започаткували новий проєкт «Stud Voice», присвячений медіаграмотності.

Ведучі проєкту «Stud Voice» Анна Сушинська та Анастасія Цимбал у подкасті говорили про рекламу: чи впливає вона якось на нас, психоманіпуляції в рекламі: що таке прихована реклама, а також цікаві історії жителів Вінниці, щодо того, чи траплялась їм реклама, яка найбільше запам’яталася або насмішила.

Слухайте подкаст проєкту «Stud Voice» за покликанням: https://mistonadbugom.com.ua/program/stud-voice/podcast/stud-voice-vol-5?fbclid=IwAR3t7z5Qtu3Rtwnp-EtpNdThMXVU_ScGnb1PdR1qex3IWW2mEBfpk3okA1I

Чекайте цікавинок у наступному випуску! Щосуботи та щонеділі зустрічаємося на радіохвилі 101,8 FM зі студентами ДонНУ імені Василя Стуса!

Юлія Лучицька

Архіви

Приєднуйтеся до нас