Select Page

Виробнича практика магістрів-філологів

Виробнича практика магістрів-філологів

У період із 3 вересня до 13 жовтня 2018 р. відбулася виробнича практика студентів 2-го курсу СО «Магістр» спеціальності 035 «Філологія» (035.01 «Українська мова і література») денної форми навчання філологічного факультету. Магістерська практика мала редакторсько-коректорське спрямування й передбачала опанування методології наукового редагування тексту в мовознавчому та літературознавчому аспектах. Студенти-практиканти Ольга Григоренко, Лілія Сєрікова, Карина Чорна, Олена Поліщук, Аліна Неліпа та Олександра Казновська опановували компетенції редакторського аналізу та вдосконалювали мову й стиль текстового матеріалу в процесі підготовки його до оприлюднення.

Напередодні виробничої практики було організовано й проведено настановну конференцію. Базами практики стали: Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Вінницької обласної державної адміністрації; Управління соціального захисту населення Волноваської районної державної адміністрації; філія «Павлівська» ТОВ «Агрофірма «Агротіс»»; ТОВ «Біокосметика»; редакційний відділ навчальної і методичної літератури ДонНУ імені Василя Стуса; центр позашкільної освіти Дарницького району м. Києва, 5 із яких є місцями роботи магістрантів. Під час редакторсько-коректорської практики студенти 2-го курсу СО «Магістр» опрацювали найважливіші поняття і правила коректорської роботи, а також сформували навички роботи редактора. Упродовж практики студенти вели щоденники, виконували індивідуальні й колективні завдання, щоденно здійснювали самоаналіз отриманої інформації й результативності своєї навчальної діяльності. Також практиканти підготували змістовний фотозвіт із практики у вигляді стінівки. Наприкінці практики було проведено підсумкову конференцію. Практика оцінена на «відмінно».

Виробнича практика дала студентам 2-го курсу СО «Магістр» перші навички редакторсько-коректорського аналізу. За цей період студенти продемонстрували глибокі теоретичні знання й уміння застосовувати їх у прикладному аспекті. Ця практика – безцінний досвід у їхньому професійному становленні та загалом у подальшій кар’єрі. Студенти вдячні наставникам за якісну, корисну та повчальну інформацію, яка сприяла засвоєнню найважливіших аспектів коректури й редагування навчально-методичної літератури. Редакторсько-коректорська практика розширила світогляд студентів, допомігши усвідомити орієнтири подальшої праці на філологічній ниві.