Виберіть сторінку

Засідання робочої групи з впровадження дієвого маркетингу Вінницької територіальної громади

Засідання робочої групи з впровадження дієвого маркетингу Вінницької територіальної громади

Під головуванням заступника Вінницького міського голови Андрія Очеретного у “HUB Місто змістів” відбулось друге засідання робочої групи з впровадження дієвого маркетингу громади. Члени робочої групи перший проректор Донецького національного університету імені Василя Стуса, доктор політичних наук, професор Тетяна Нагорняк і кандидат економічних наук, доцент, завідувач кафедри підприємництва, корпоративної та просторової економіки економічного факультету ДонНУ імені Василя Стуса Олександр Трегубов, виходячи з досвіду роботи кафедри політології та державного управління факультету інформаційних і прикладних технологій ДонНУ імені Василя Стуса за погодженням із ВМР запросили до участі у засіданні студентів 2 курсу спеціальності «Політологія» Анастасію Рогозіну і Сніжану Бойко, які в межах своїх курсових проєктів досліджують бренд Вінниці.
Під час засідання робочої групи були обговорені завдання Маркетингової стратегії Вінниці, які має виконувати стратегічний документ та питання, чи виконує він їх. Презентовані результати опитування агенції «Рейтинг» та внутрішнього опитування городян «Особливості сприйняття міста Вінниці його мешканцями», розглянуті показники співпадінь і розбіжностей сприйняття та позиціонування іміджу міста в свідомості людей та у стратегічних документах, зокрема у Стратегії розвитку Вінницької міської територіальної громади до 2030 року.
Практика дослідних груп Стусівського університету, у складі яких працюють студенти, аспіранти, докторанти і викладачі ДонНУ імені Василя Стуса завжди результує успішними захистами дисертацій, спільними науковими публікаціями, практичними дослідженнями, перемогами у конкурсах наукових студентських робіт тощо.

Архіви

Приєднуйтеся до нас