Виберіть сторінку

У Стусівському університеті експерти, влада та медійники напрацьовували програму взаємодії у контексті корегування позитивних образів Вінницької області

У Стусівському університеті експерти, влада та медійники напрацьовували програму взаємодії у контексті корегування позитивних образів Вінницької області

Грудень місяць завжди насичений заходами, що присвячені підсумуванню роботи за календарний рік. Стусівський університет резюмує не лише високим рівнем освітньо-наукової діяльності, активним міжнародним півробітництвом, а й продовжує співпрацю з органами місцевого самоврядування, владними інститутами, громадою та представниками бізнесу.

Чимало проектів реалізуються Стусівським університетом спільно з Вінницькою ОДА, одним із них є «Медіа-аудит Вінницької ОДА: стан та перспективи удосконалення інформаційної політики». Команда експертів ДонНУ імені Василя Стуса на чолі з проректором з науково-педагогічної роботи, стратегічного розвитку та інновацій Тетяною Нагорняк провела аналітичне дослідження щодо представленості Вінницької ОДА та області у регіональному та національному інформаційному просторі за 2017 рік.

За результатами медіа-аудиту були представлені фактичні образи Вінницької області, саме з ними мали можливість ознайомитися представникам влади, експертного середовища та медіа, котрі завітали до Стусівського університету.

Отримавши інформацію щодо виявлених образів Вінницької області, які фактично сформувалися в національному та регіональному медіа-просторах, учасники у форматі круглого столу жваво дискутували та обговорювали питання стосовно того чи погоджуються вони зі сформованими образами, хто має формувати та корегувати дані образи, а також, яким чином варто змінювати існуючу ситуацію.

Підсумовуючи обговорення, учасникам було запропоновано перейти до наступного етапу роботи – виробити програму корекції образів Вінницької області у регіональному та національному медіа-просторах з позиції трьох цільових груп. Таким чином сформувалися три фокус-групи: «Влада», «Експерти», «Медіа».

Учасникам кожної групи мали дати відповіді на наступні запитання: який образ вважаєте за необхідне просувати у медіа-просторі, хто може бут спікером і з яких питань та як формувати необхідні образи (програма дій). Впродовж регламентованого часу представники влади, експерти та медійники активно обговорювали та вирішували завдання, відповідаючи на поставленні запитання.

Результатом роботи трьох фокус-груп стали напрацювання, що мали багато спільних ознак та бачення. Фокус-група влади сконцентрувалася на єдиному образі – «Території надійного партнерства», експерти ж визначили наступну трійку – «Центр правобережної України», «Аграрний велетень нової інноваційної якості» та «Територія комфортна для життя та відпочинку», найбільше образів запропонували медійники – «Інвестиційно привабливий регіон», «Туристичний», «Економічно-промисловий», «Територія для молоді», «Культурна столиця», «Сильні громади», «Інновації в регіоні» та «Екологічно безпечна область».

В ході обговорення результатів усі учасники дійшли консенсусу, адже кожен образ потрібно підсилювати та популяризувати, особливу увагу приділяючи спікерам, котрі надають коментарі. Особливо варто підсилити присутність представників влади та експертів у медіа-просторі, а визначені образи мають корелюватися із меседжами, які будуть використовуватись спікерами у ключових повідомленнях в ЗМІ. Важливим залишається порозуміння та взаємодія представників вади, експертів та медіа, котрі спільно мають формувати образи області у медіа-просторі як регіону, так і України.