Виберіть сторінку

Планове засідання ректорату

Планове засідання ректорату

У Донецькому національному університеті імені Василя Стуса відбулося планове засідання ректорату. Ректор Роман Гринюк привітав усіх учасників засідання та окреслив питання порядку денного ректорату, серед яких: затвердження плану роботи ректорату на 2020-2021 н.р. і графіків навчального процесу, аналіз підсумків літньої екзаменаційної сесії та виконання навчального навантаження кафедрами Університету у 2019-2020 н.р.; прийом на роботу науково-педагогічних працівників і переведення здобувачів на вакантні місця державного замовлення. 

1.Роман Федорович презентував план роботи ректорату на новий навчальний рік, акцентувавши увагу на основних питаннях, що розглядатимуться протягом року. Серед них – організація навчального процесу, розподіл навчального навантаження між викладачами кафедр, питання цивільного захисту та безпеки в навчальному процесі, міжнародна співпраця, вступна компанія, інформаційна політика Університету, додаткові освітні послуги, реалізація експерименту щодо підготовки докторів філософії тощо. Заслухавши ректора, члени засідання одноголосно підтримали новий план роботи ректорату. 

 2.Завідувач навчального відділу Оксана Євтухова розповіла про результати формування графіків навчального процесущо були складені відповідно до робочих навчальних планів. Однією з цьогорічних змін у графіках навчального процесу – початок навчання з 21 вересня для 1 курсу СО «Бакалавр» та СО «Магістр».   

3.Оксана Володимирівна також розповіла про підсумки літньої екзаменаційної сесії, основні результати та відрахування. Перший проректор Тетяна Нагорняк попросила деканів звернути увагу на якість знань студентів з окремих дисциплін та динаміку контингенту певних освітніх програм. У свою чергу Роман Федорович закликав представників кафедр провести засідання з підвищення якості освіти.  

4.Доповідаючи про виконання навчального навантаження кафедрами Університету у 2019-2020 навчальному році, Оксана Володимирівна зробила поглиблений аналіз індивідуальних планів роботи викладачів у минулому навчальному році та анонсувала запровадження електронних індивідуальних планів роботи викладачів. 

5.Начальник відділу кадрів Наталя Горелова прозвітувала про результати прийому на роботу науково-педагогічних працівників і разом з Оксаною Євтуховою презентувала дорожню карту прийому на роботу у вересні з урахуванням додаткового навантаження після зарахування першокурсників. 

6.Про переведення здобувачів на вакантні місця державного замовлення доповіла перший проректор Тетяна Нагорняк. Вона подякувала деканам за своєчасну подачу пакету документів та успішну організацію роботи. Відповідно до рішення ректорату 27 студентів буде переведено на вакантні місця державного замовлення (факультет інформаційних і прикладних технологій  – 9, факультет хімії, біології і біотехнологій – 3, філологічний факультет – 6, факультет іноземних мов – 1, факультет історії та міжнародних відносин – 4, економічний факультет – 3, юридичний факультет – 1). 

7.Останнім питанням порядку денного стало обговорення режиму роботи викладачів та співробітників Університету в умовах карантинних обмежень, підготовка до Дня першокурсника, методичне забезпечення навчання у поточному семестрі та підготовка до акредитації освітньо-наукових програм 

 Олена Топчій 

Архіви

Приєднуйтеся до нас