Select Page

Медіа-школа: секрети створення конкурентоспроможного видання від Олександра Трегубова

Медіа-школа: секрети створення конкурентоспроможного видання від Олександра Трегубова

Сьогодні стартував п’ятий модуль «Медіа-школи «VIN-MEDIA». Завідувач кафедри журналістики Донецького національного університету імені Василя Стуса, тренер медіа-школи Олена Тараненко привітала учасників школи та представила талановитого та креативного тренера, кандидата економічних наук, завідувача кафедри підприємництва, корпоративної та просторової економіки ДонНУ імені Василя Стуса Олександра Трегубова.

Тренінг «Медіа-менеджмент та економіка засобів масової комунікації» розпочався зі знайомства, під час якого редактори районних газет розповідали про себе, називали виклики власних газетних видань у сфері менеджменту та економіки.

Учасники медіа-школи ділилися проблемами свого видання та шляхами їх вирішення. Серед проблем сучасних регіональних видань: низька передплата, незацікавленість молоді друкованими виданнями, мала кількість дієвих проектів для розвитку газетних видань, специфічна звуженість ринку рекламних послуг, некваліфіковані кадри, низькі прибутки, проблеми доставки газет, залучення нової аудиторії, недостатнє фінансування. Під час жвавих дискусій та обговорення нагальних проблем учасники медіа-школи запропонували варіанти їх вирішення, зокрема створення корпорації районних газет, власних служб доставки, надання додаткових дизайнерських послуг, налагодження співпраці з рекламодавцями.

Олександр Сергійович розповів учасникам медіа-школи як зробити газету успішною завдяки медіа-менеджменту. Він окреслив шляхи організації роботи видання з метою отримання прибутку. Олександр Сергійович переконаний, що медіа-менеджмент є феноменом управлінської культури інформаційної епохи і його потрібно активно впроваджувати в життя.

Редактори районних газет намагалися розповісти, яким чином вони зможуть реалізувати основні завдання менеджменту у своїх виданнях. Досить цікавою вправою став самоаналіз власної газети та дружні поради колег у вирішенні проблемних питань.

Особливо жваво учасники медіа-школи обговорювали питання заохочення співробітників та розвитку їхніх здібностей.

Олександр Трегубов розповів як створити бізнес-план видання та провести якісний SWOT-аналіз.

Отже, п’ятий модуль дав можливість учасникам медіа-школи отримати цінні знання та практичні навички у створенні конкурентоспроможного видання.